 
                                                             
                                                    
                                                
                                                                On TOP of the WORLD
                                                                With a flurry of hits and a flair for tapping into the cultural zeitgeist, the globetrotting singer has achieved the status of international icon. In-between stops on her whirlwind tour, she reflects on literature, letting love in and the transformative power of live performance
                                                            
                                                                La belle dame SANS MERCI
                                                                This autumn, the V&A unveils a captivating exhibition dedicated to Marie Antoinette, the ill-fated French queen whose brief yet eventful life continues to bewitch audiences and fuel the creative imagination. Marie-Claire Chappet traces her enduring influence on culture and fashion
                                                            
                                                                The making of Mariah Carey
                                                                A complex childhood and a difficult first marriage were mere stumbling blocks on the road to success for the singer-songwriter and global superstar. She talks to Frances Hedges about overcoming adversity, embracing her diva reputation and why she’s proud to be producing music that comes from the heart
                                                            
                                                                Fendi forever
                                                                As the Roman luxury-fashion house celebrates its centenary, the two women at its helm talk to Sasha Slater about the brand’s spectacular growth, its long-standing matriarchal legacy and the enduring power of family
                                                            
                                                                REBIRTH of an icon
                                                                A pop-culture star whose public persona once overshadowed her talent, Pamela Anderson has liberated herself from the burden of caricature, emerging as an acclaimed actress and powerful role model. Lydia Slater meets a woman savouring her second act
                                                            
                                                                A family affair
                                                                Kit Kemp’s expansive design empire spans homeware, interiors and hotels on both sides of the Atlantic. At the heart of the close-knit, creative and collaborative enterprise is her whimsical London house: the ideal blueprint for her signature richly layered style
                                                            
                                                                Rosamund Pike
                                                                is so committed to her craft that audiences often confuse her with the cool, composed characters she plays. Yet as Gavanndra Hodge discovers, the actress – who returns to the stage this summer – is frank, funny and unexpectedly fond of a night on the tiles
                                                            
                                                                MY LIFE, MY STYLE
                                                                Frances Hedges finds Jade Holland Cooper’s home to be the perfect reflection of her fashion brand: a vision of modern countryside chic
                                                            
Harper's Bazaar (GB) ist bekannt als Vorreiter für internationale Inspiration aus den Bereichen Fashion, Beauty und Design.
Mit seiner fast 150-jährigen Geschichte ist Harper's Bazaar (GB) die Mutter aller Modemagazine. Legendäre Stil-Ikonen wie Carmel Snow oder Diana Vreeland haben das Magazin mit der einzigartigen Historie geprägt. Heute erscheint Harper's Bazaar (GB) weltweit mit insgesamt 32 Ausgaben in 50 Ländern. Das Fashion-Magazin bietet überraschende Perspektiven auf Mode und Stil sowie Außergewöhnliches aus Beauty, Lifestyle, Kunst, Kultur und Reise. Harper's Bazaar (GB) besetzt das Feld der High-End Fashion-Magazine in England. Das Standing ist dabei stets unkonventionell, extravagant, spielerisch und luxuriös. Dazu gibt's viele Serviceelemente.
Leserinnen von Harper's Bazaar (GB) sind urbane Kosmopolitinnen, markenbewusste Trendsetterinnen, mutige Innovatorinnen und persönlichkeitsstarke Multiplikatoren – Frauen, die unkonventionellen Luxus lieben.
Die traditionsreiche Weltmarke definiert ein neues Segment im High-End Luxusbereich. Harper's Bazaar (GB) gilt als Fashion-Barometer des Zeitgeistes und Katalysator des gesellschaftlichen Wandels, unique, innovativ, provokant und extravagant elegant, stets mit höchstem qualitativem journalistischem Anspruch. Gegründet in den USA hat das Magazin mit vielen verschiedenen Ausgaben mittlerweile die Welt erobert.
Hinter der Harper's Bazaar (GB) steht der Hearst UK Verlag, der zur im Jahr 1887 gegründeten Hearst Corporation, mit Sitz in New York City, gehört. Der Medienkonzern zählt zu den „Big Playern“ der Verlagshäuser. Mehr als 20.000 Mitarbeiter erwirtschaften einen Umsatz von 10,8 Mrd. US-Dollar. Hearst UK ist vornehmlich Herausgeber der britischen Ausgaben von Magazinen, die zum Hearst Magazine Verlag gehören. Dazu zählen unter anderem die bekannten Cosmopolitan (UK) und Elle Decoration (UK).
Mehr Informationen rund um das Hearst-UK-Verlagshaus sind auf www.hearst.co.uk, seinem Internetauftritt, zu finden.
Harper's Bazaar (GB) ist ein Aushängeschild der Modezeitschriften und deshalb auch der Kategorie Internationale Fashionmagazine zugeordnet. „Gute Gesellschaft“ ist in dieser Kategorie garantiert. Ob Elle Italia und Vogue Paris oder doch lieber das US-amerikanische Original, die Harper’s Bazaar US: alles was Rang und Namen unter den internationalen Modezeitschriften hat, ist hier – oftmals in verschiedensprachigen Varianten – vertreten.
                                                    On TOP of the WORLD
                                                    With a flurry of hits and a flair for tapping into the cultural zeitgeist, the globetrotting singer has achieved the status of international icon. In-between stops on her whirlwind tour, she reflects on literature, letting love in and the transformative power of live performance
                                                
                                                    La belle dame SANS MERCI
                                                    This autumn, the V&A unveils a captivating exhibition dedicated to Marie Antoinette, the ill-fated French queen whose brief yet eventful life continues to bewitch audiences and fuel the creative imagination. Marie-Claire Chappet traces her enduring influence on culture and fashion
                                                
                                                    The making of Mariah Carey
                                                    A complex childhood and a difficult first marriage were mere stumbling blocks on the road to success for the singer-songwriter and global superstar. She talks to Frances Hedges about overcoming adversity, embracing her diva reputation and why she’s proud to be producing music that comes from the heart
                                                
                                                    Fendi forever
                                                    As the Roman luxury-fashion house celebrates its centenary, the two women at its helm talk to Sasha Slater about the brand’s spectacular growth, its long-standing matriarchal legacy and the enduring power of family
                                                
                                                    REBIRTH of an icon
                                                    A pop-culture star whose public persona once overshadowed her talent, Pamela Anderson has liberated herself from the burden of caricature, emerging as an acclaimed actress and powerful role model. Lydia Slater meets a woman savouring her second act
                                                
                                                    A family affair
                                                    Kit Kemp’s expansive design empire spans homeware, interiors and hotels on both sides of the Atlantic. At the heart of the close-knit, creative and collaborative enterprise is her whimsical London house: the ideal blueprint for her signature richly layered style
                                                
                                                    Rosamund Pike
                                                    is so committed to her craft that audiences often confuse her with the cool, composed characters she plays. Yet as Gavanndra Hodge discovers, the actress – who returns to the stage this summer – is frank, funny and unexpectedly fond of a night on the tiles
                                                
                                                    MY LIFE, MY STYLE
                                                    Frances Hedges finds Jade Holland Cooper’s home to be the perfect reflection of her fashion brand: a vision of modern countryside chic
                                                
Harper's Bazaar (GB) ist bekannt als Vorreiter für internationale Inspiration aus den Bereichen Fashion, Beauty und Design.
Mit seiner fast 150-jährigen Geschichte ist Harper's Bazaar (GB) die Mutter aller Modemagazine. Legendäre Stil-Ikonen wie Carmel Snow oder Diana Vreeland haben das Magazin mit der einzigartigen Historie geprägt. Heute erscheint Harper's Bazaar (GB) weltweit mit insgesamt 32 Ausgaben in 50 Ländern. Das Fashion-Magazin bietet überraschende Perspektiven auf Mode und Stil sowie Außergewöhnliches aus Beauty, Lifestyle, Kunst, Kultur und Reise. Harper's Bazaar (GB) besetzt das Feld der High-End Fashion-Magazine in England. Das Standing ist dabei stets unkonventionell, extravagant, spielerisch und luxuriös. Dazu gibt's viele Serviceelemente.
Leserinnen von Harper's Bazaar (GB) sind urbane Kosmopolitinnen, markenbewusste Trendsetterinnen, mutige Innovatorinnen und persönlichkeitsstarke Multiplikatoren – Frauen, die unkonventionellen Luxus lieben.
Die traditionsreiche Weltmarke definiert ein neues Segment im High-End Luxusbereich. Harper's Bazaar (GB) gilt als Fashion-Barometer des Zeitgeistes und Katalysator des gesellschaftlichen Wandels, unique, innovativ, provokant und extravagant elegant, stets mit höchstem qualitativem journalistischem Anspruch. Gegründet in den USA hat das Magazin mit vielen verschiedenen Ausgaben mittlerweile die Welt erobert.
Hinter der Harper's Bazaar (GB) steht der Hearst UK Verlag, der zur im Jahr 1887 gegründeten Hearst Corporation, mit Sitz in New York City, gehört. Der Medienkonzern zählt zu den „Big Playern“ der Verlagshäuser. Mehr als 20.000 Mitarbeiter erwirtschaften einen Umsatz von 10,8 Mrd. US-Dollar. Hearst UK ist vornehmlich Herausgeber der britischen Ausgaben von Magazinen, die zum Hearst Magazine Verlag gehören. Dazu zählen unter anderem die bekannten Cosmopolitan (UK) und Elle Decoration (UK).
Mehr Informationen rund um das Hearst-UK-Verlagshaus sind auf www.hearst.co.uk, seinem Internetauftritt, zu finden.
Harper's Bazaar (GB) ist ein Aushängeschild der Modezeitschriften und deshalb auch der Kategorie Internationale Fashionmagazine zugeordnet. „Gute Gesellschaft“ ist in dieser Kategorie garantiert. Ob Elle Italia und Vogue Paris oder doch lieber das US-amerikanische Original, die Harper’s Bazaar US: alles was Rang und Namen unter den internationalen Modezeitschriften hat, ist hier – oftmals in verschiedensprachigen Varianten – vertreten.
