Classic Bike (UK) Epaper

Auf die Merkliste

Motorrad-Oldtimer 

Ihre Vorteile auf einen Blick

Classic Bike (UK) Epaper

  • Jederzeit kündigen
  • Jederzeit wechseln
  • Geschenkabos enden autom. Geschenkabos enden automatisch
  • 2. Abo 15% Rabatt Ab dem zweiten Abo 15% Rabatt
  • Einzelhefte kaufen

Themen in den Ausgaben

  • Classic-Bike-UK-Abo-Cover_2022009
  • Classic-Bike-UK-Abo-Cover_2022010
  • Classic-Bike-UK-Abo-Cover_2022011
  • Aktuell
    Classic-Bike-UK-Abo-Cover_2023001
  • Classic-Bike-UK-Abo-Cover_2023002
009/2022 (06.09.2022)
Themen | 010/2022 (11.10.2022)
  • Stirred not shaken
    It may have been the first Japanese parallel twin with anti-vibration technology, but the TX750 got a reputation for unreliability. We ride one to see if Yamaha succeeded in properly sorting its issues
  • AT LUNCH WITH... Steve Tonkin
    The TT winner and multiple British champion takes a break from yet another flawless restoration to explain how he helped shape the modern Triumphs
  • TIME BOMB
    BSA’s Firebird scrambler exploded on to the scene in 1971 – the last blast of the firm’s A65 twin. It was an exuberant expression of a new era in motorcycling – but is it as good as it looks?
  • My Golden Triton
    Gordon Williams marked a personal golden anniversary by taking on a basket case and battling through to create something special
011/2022 (11.11.2022)
Inhaltsverzeichnis
Themen | 001/2023 (03.01.2023)
  • Dave Croxford
    The four-time British champion, TT winner and factory Norton rider takes a break from pull-ups to make us laugh out loud for three hours straight
  • GP RACING’S DARKEST DAY
    In May 1973 Jarno Saarinen and Renzo Pasolini were killed in a horrific pile-up during the Italian 250 GP at Monza – it finally made the authorities start to take rider safety seriously
Inhaltsverzeichnis
Themen | 002/2023 (07.02.2023)
  • PARALLEL UNIVERSE
    Avoid the obvious choices and you can enter a whole alternative world of parallel twins – aplace inhabited by the eight eclectic models highlighted here
  • Lazy big twin
    In 1986, CB Editor Mike Nicks asked ex-world champion John Surtees to write about his own Vincent racer. This was the result…
  • Mike Nicks
    A chat with the veteran motorcycle journalist who saw BSA win at Daytona in ’71 and persuaded John Surtees to write for this very magazine
  • Rick's Fixes
    Solving the problems of the classic world
  • Cool triple
    Suzuki’s water-cooled GT750 is a big beast from the early ’70s – asizeable and sophisticated three-cylinder stroker with unique attractions
Konfigurieren Sie Ihr Magazin
  • Welche Variante soll Ihr Magazin haben?

    Mein Abo

    Geschenkabo

  • Welche Formate wünschen Sie?

    Print

    ePaper

  • Wohin soll Ihr Magazin geliefert werden?

  • Ab wann soll Ihr Magazin geliefert werden?

    Ab wann soll Ihr Magazin geliefert werden?

    Welches Einzelheft soll es sein?

Das Presseplus-Angebot für Sie
 
  •  endet automatisch
152,40
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
152,40
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
42,00 110,40 € gespart
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
42,00 110,40 € gespart
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
42,00 110,40 € gespart
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
42,00 110,40 € gespart
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
42,00 110,40 € gespart
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
42,00 110,40 € gespart
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
42,00 110,40 € gespart
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
42,00 110,40 € gespart
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
42,00 110,40 € gespart
12 Hefte
  •  jederzeit kündbar
42,00 110,40 € gespart

Porträt von Classic Bike (UK)

Für Motorrad-Oldtimer: Classic Bike (GB) im Abo

Classic Bike richtet sich an alle Leser, die Oldtimer-Motorräder besitzen, fahren, reparieren oder sammeln. Das Magazin bietet dazu die passenden praktischen Informationen sowie in jeder Ausgabe leidenschaftliche Artikel über große Motorräder und unvergessliche Biker. Ein Heft für Schrauber und Passionierte, egal ob fortgeschrittene Spezialisten oder Anfänger auf dem Gebiet. Das Team von Classic Bike besteht aus Profis, die mit ihrem Motorrad leben und atmen und dadurch authentisch sind und über umfangreiche Erfahrungen verfügen.
Importzeitschrift in englischer Sprache.

Die Abo Angebote für Classic Bike (GB) nach Ihrer Wahl

Sie finden für Classic Bike (GB) das Jahresabo ohne Mindestbezugszeitraum und ein automatisch endendes Jahres-Geschenkabo, um dessen Kündigung Sie sich also nicht mehr kümmern müssen. Fehlt Ihnen ein Angebot für einen kürzeren oder anderen Zeitraum, so sagen Sie es uns gern. Auch beim Rechnungszeitraum können wir Ihnen entgegenkommen.
Leserbewertungen
1 Jahr Freude schenken!
Bei einer Auswahl von über 1.800 Magazinen finden Sie das richtige Geschenk für jeden.

Weitere Auto-Motorrad-Magazine

Newsletter abonnieren

Ich möchte zukünftig über neue Magazine, Trends, Gutscheine, Aktionen und Angebote von Presseplus per E-Mail informiert werden. Diese Einwilligung kann jederzeit auf Presseplus widerrufen werden.

In der aktuellen Ausgabe von Classic Bike (UK)

  • Turned out nice again
    The ‘riding season’ means all seasons to this bunch, who gathered on New Year’s Day for a chinwag
  • Bike for sale, only 129yrs old
    A rare survivor of the world’s oldest production motorcycle is being auctioned in February. This is how it works
  • Dirty business
    Go for a look – then end the day by dismantling a motocross bike in the car park so it'll fit in your Fiesta. Be warned: the classic off-road world is addictive
  • 7 Kindred spirit
    Jonathan Bentman’s Norton Model 7 was inherited from his father – and reflects their shared joy of bikes
  • Swiss bike bank
    Housing 91 bikes – some straight from the crate, restored models and some built from NOS parts – admission to this Kawasaki museum in Härkingen is by invitation only. Luckily, we got an invite
  • CHARM OFFENSIVE
    Fancy a BMW, but don’t want to go the usual GS route? An R80ST makes an oddly endearing mile-muncher
  • Mike Nicks
    A chat with the veteran motorcycle journalist who saw BSA win at Daytona in ’71 and persuaded John Surtees to write for this very magazine
  • Lazy big twin
    In 1986, CB Editor Mike Nicks asked ex-world champion John Surtees to write about his own Vincent racer. This was the result…
  • ‘England was like a paradise’
    One of Italy’s most famous classic dealers explains how he got hooked on Brits
  • PARALLEL UNIVERSE
    Avoid the obvious choices and you can enter a whole alternative world of parallel twins – aplace inhabited by the eight eclectic models highlighted here
  • What the papers said
    How did our contenders compare to the Brits at the time? Performance data from period tests in Motorcycle Mechanics, Cycle World and Bike magazine compared
  • Rick's Fixes
    Solving the problems of the classic world
  • Enjoying the daily grind
    It’s great doing jobs yourself – but there are always some things you have to farm out to a specialist – ideally a firm that takes real pride in the work. Luckily Rick’s already got someone in mind to sort out Will’s Project Thunderbird parts...
  • Show me the light
    Hugo’s entered his Morini Camel in a long distance trial. It’s time to make the headlight shine brighter...
  • Triumph T595 v Triumph 955i
    The T595 Daytona was Hinckley Triumph’s first proper sports bike, while the 955i was the model that replaced it. Either can be had for under £3000 – but which one should you buy?
  • Cool triple
    Suzuki’s water-cooled GT750 is a big beast from the early ’70s – asizeable and sophisticated three-cylinder stroker with unique attractions